top of page

איך לבחור פלטפורמה לאתר שלכם

רגע לפני שמתחילים, מה זה בכלל פלטפורמה?

פלטפורמה זו המערכת שבה אתם בוחרים לבנות את האתר שלכם.


אתמקד כרגע בשתיים שהשם שלהן עולה הכי הרבה: וורדפרס וwix



אני מעדיפה להיכנס פחות להסברים הטכניים ובעיקר חשוב לי שתבינו מה היתרונות והחסרונות כדי שתראו מה הכי מתאים עבורכם.


אז קודם כל חשוב לי להגיד שאם אתם רוצים לבנות אתר מסחר (חנות) יש עוד פלטפורמות טובות שמיועדות ספציפית לאתרים מהסוג הזה כמו קשקאו ושופיפיי. גם לוורדפרס יש פתרונות טובים לאתרי מסחר. אני פחות ממליצה לבנות אתרי מסחר בwix.

אז הסקירה שלי מתייחסת לאתרי תדמית, פורטפוליו ובלוגים


וורדפרס

מבחינתי את וורדפרס אפשר לחלק לתקופה של לפני האלמנטור ואחרי האלמנטור. האלמנטור הוא תוסף של עורך ויזואלי שיצא בשנים האחרונות ועשה את העבודה עם וורדפרס ליותר פשוטה. הוא מתלבש על האתר ובעצם מאפשר לבנות בשיטה של drag&drop שהיא יותר פשוטה ואינטואיטיבית ולא דורשת מכם להיות מתכנתים כדי לבנות אתר או לתפעל אותו אחר כך.

יחד עם זאת, אני עדיין שומעת הרבה מאנשים שבנו להם אתר בוורדפרס עם אלמנטור שהעריכה מאתגרת עבורם והם צריכים לפנות לבונה האתרים שלהם בכל פעם שהם רוצים לשנות משהו.


יתרון גדול של וורדפרס – זו המערכת הכי נפוצה לבניית אתרים ולכן היא מאוד אמינה, גוגל אוהב אותה ותמיד תוכלו למצוא אנשי מקצוע שיודעים לעבוד איתה. זו גם מערכת בקוד פתוח, מה שאומר שאף אחד לא יכול פתאום לשנות לכם תמחור או תנאים. יש לה הרבה תוספים שמתאימים בערך לכל מה שתרצו אי פעם לעשות באתר שלכם.


אם תעבדו עם בונה אתרים טוב, האתר שלכם יראה מקצועי ורציני ויוצג בצורה טובה במובייל.

חשוב לשים לב! כשאתם פונים לבונה אתרים – תוודאו שהוא בונה לכם את האתר בwordpress.org ולא באחותה הפשוטה wordpress.com שהיא פלטפורמה מאוד מוגבלת מבחינת אפשרויות העיצוב והעריכה שלה.


לסיכום...

יתרונות וחסרונות וורדפרס

ויקס

אמרו עליה שקשה לקדם אותה בגוגל, שהיא נטענת לאט בסלולרי, אז אמרו...

אחד היתרונות הגדולים של ויקס זו ההשתפרות העצומה שלה בשנים האחרונות בכל הדברים שבהם האשימו אותה – אם תדברו היום עם מקדמי אתרים תשמעו שקל לקדם אתר ויקס בדיוק כמו אתרי וורדפרס, אם תבדקו את מהירות טעינת אתרי ויקס בסלולרי, תראו שהם נטענים מצוין.


יתרון גדול נוסף של ויקס הוא העורך המאוד ידידותי שלה – קל להשתמש, קל ללמוד, קל לערוך וגם כיף.

ויקס היא מערכת בקוד סגור, מה שאומר שיש אלמנטים שאתם לא שולטים בהם כמו – איפה האתר מאוחסן וכמה יעלה לכם לאחסן אותו. טוב לדעת שעד כה ויקס הוכיחה את עצמה כחברה אמינה עם מחירים הוגנים.


היתרון הגדול של ויקס – הגמישות בעריכה הוא לפעמים גם החיסרון שלה – אפשר בקלות להפוך אתר פשוט לסלט של תכנים לא מספיק מאורגנים.


לסיכום...


יתרונות וחסרונות ויקס

עדיין מתלבטים? צריכים להבין יותר לעומק מה בכלל אתם רוצים מהאתר שלכם. מוזמנים לדבר איתי ולהגיע לתהליך ממוקד שבו אעזור לכם לאפיין את האתר, להבין איך הוא משתלב במערך השיווקי שלכם ולבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר עבורכם.


לא רוצים לפספס? מוזמנים להירשם כאן לניוזלטר שלי

פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
bottom of page